« Înapoi

F.E.A.R 2 - Project Origin

Postat: 2009/Dec/16

 

Primul F.E.A.R. a fost un joc destul de neașteptat la momentul apariției. Combinând elemente de shooter tactic cu elemente horror, F.E.A.R. a reușit să devină un succes neașteptat pentru cei de la Monolith. În cei patru ani de la apariția primului F.E.A.R., au fost lansate două expansion-uri ce nu au fost create de Monolith, iar jocul de față, F.E.A.R. 2 continuă povestea primului joc, ignorând cele petrecute în expansion-uri.

De data aceasta nu mai suntem puși în rolul soldatului fără nume ”Point Man”, ci avem un nume bine stabilit: Michael Becket. Becket face parte din echipa Delta Force ce au ca misiune recuperarea președintei companiei Armacham, Genevive Aristide. Fanii primului joc pot recunoaște numele acesta. Deși în primul joc nu apărea ca un personaj direct și aflam despre aceasta decât prin diverse referiri, în F.E.A.R. 2, Aristide apare în persoană în mai multe ocazii. În timpul misiunii de recuperare o putem întâlni pentru prima oară pe Alma și putem observa explozia de la sfârșitul primului joc ce face din orașul Auburn o ruină. Becket împreună cu echipa sa sunt duși către o instituție medicală unde sunt supuși unor tratamente în cadrul unui nou program al Armacham numit Harbringer. De aici Becket împreună cu Lt. Stokes încep o cursă pentru a o opri pe Alma și proiectele Armacham. Dacă vă așteptați totuși ca Becket să vorbească... ghinion. Asemeni predecesorului său, ”the Point Man”, Becket este un personaj mut, care ar fi putut salva multe dintre personajele jocului dacă scotea trei cuvinte pe gură:”Don’t go there!”.

Mech-ul: arma perfectă pentru a curăţa oraşul de soldaţi Replica.
Din păcate pentru fanii seriei, foarte puține personaje din primul joc apar și în acest sequel. De-a lungul jocului nu vor exista însa prea multe personaje importante în afară de membrii Delta Force, majoritatea fiind inamici ce trebuie anihilați cât mai repede. Că tot veni vorba de inamici, aceștia sunt mai diverși decât în primul joc. Pe lângă forțele Replica ce se găseau în primul joc la tot pasul, acum ne vom lupta și cu forțele speciale Armacham, cu diverși mutanți, niște apariții albe pe care le voi numi Fantome și preferații mei, Replica Ninja(cum îi numesc eu), inamici invizibili ce atacă cu electricitate și pot suporta atacuri zdravene din partea jucătorului.

Locațiile de asemenea sunt mai diverse și mai bine realizate decât în primul joc. Dacă în primul F.E.A.R. te mirai să vezi și altceva în afară de clădiri de birouri, F.E.A.R. 2 ne va plimba prin tot orașul Auburn, sau cel puțin ce a mai rămas din el. Explozia a afectat tot orașul, toate locațiile pe care le vom vizita în joc fiind marcate de acest lucru. Firul narativ ne va purta pe rând către o gamă variată de destinații: facilitatea medicală Armacham, străzile din Auburn, tunelele de metrou, o școală, un laborator în care subiecții experimentelor au evadat și o centrală nucleară, locul în care Armacham au creat-o pe Alma. Spre diferență de ambianța din primul joc, noile împrejurimi sunt mult mai detaliate și interactive.

Cu o faţă ca asta, doar maica-sa îl poate iubi
Spre diferență de ambianța din primul joc, noile împrejurimi sunt mult mai detaliate și interactive. Aproape orice obiect de mobilier poate fi răsturnat pentru a putea fi folosit drept paravan, deși nu există nici o mecanică care să lipească jucătorul de acel obiect. Obiectele se sparg la întâlnirea cu gloanțele, iar anumiți pereți și stâlpi de susținere se vor sparge și se vor ciobi în timpul luptelor. Pe de altă parte, densitatea prafului - ce era omniprezent în lupte - a fost scăzută.

Motorul grafic a rămas același, cu toate că nu este deloc evident. Acesta a fost adus la zi și a fost optimizat foarte bine, rareori jocul scăzând sub 60 de cadre pe secundă pe un sistem de gaming de medie. Din păcate, se vede clară influența consolelor asupra jocului. Acesta rulează doar în aspect ratio 16:9, indiferent de rezoluția setată în meniul de opțiuni. Chiar și utilizatorii de monitoare widescreen 16:10, vor avea sus și jos benzi negre. Monolith nu au vrut să depună un efort în plus pentru a corecta această mică problemă, iar unii utilizatori se vor simți puțin ofensați de acest lucru. Aceeași influentă se poate vedea și în anumite momente alte jocului ce necesită apăsarea cât mai rapidă a butoanelor mouse-ului, asemănătoare mecanicii Quick Time Events. (eurogamer.ro)

Parere personala: jocul e destul de interesant, are momente de suspans...un shooter bun. Are un numar relativ limitat de arme, cam faci fata la orice nivel indiferent la ce nivel de dificultate joci...
Dupa parerea mea, un joc care se merita jucat, dar nu e unul exceptional, care sa rupa gura targului...Dar pentru un weekend merge!!

System Requirements

Minimum
Operating System: Windows® XP SP2/Vista SP1
Processor: P4 2.8GHz (3.2GHz Vista)/Athlon® 64 3000+ (3200+ Vista)
Memory: 1GB (1.5GB Vista)
Hard Disk Space: 12GB Available Hard Disk Space
Video Card: Fully DX9-compliant graphics card with 256MB (SM 2.0b). NVIDIA 6800 or ATI X700
DirectX® Version: 9.0c
Sound: DX9.0c compliant
Internet Connection: Broadband

Recommended
Operating System: Windows® XP SP3/Vista SP1
Processor: Core 2 Duo 2.2GHz processor family/Athlon 64 X2 4400+ (required for MP host)
Memory: 1.5GB
Hard Disk Space: 12GB Available Hard Disk Space
Video Card: Fully DX9-compliant graphics card with 512MB (SM 3.0). NVidia® 8600 GTS or ATI® HD 2900 XT
DirectX® Version: 9.0c
Sound: DX9.0c compliant
Internet Connection: Broadband (768kbit/sec upstream required to host 16 players)

http://www.youtube.com/watch?v=D-vMXuLa3tw

« Stirea completa - F.E.A.R 2 - Project Origin »



 

Autor: ^3D^ | Vizualizări: 741, Total comentarii: 22, (ultimul: 2010/01/15) | Adaugă comentariu

News

Comunitatea ProfGamers vă ureză Paşte Fericit !

2013/May/04

Citește mai mult »

Acceptare de servere in comunitate

2012/Dec/06

Citește mai mult »

MineCraft 1.4 Update

2012/Nov/03

Citește mai mult »
About us Despre Forum Home Propaganda Servers