Bun venit pe Profgamers.ro

Salut!
Detii un server? Atunci este clar ziua ta norocoasa !
Hai cu serverul tau in comunitatea Profgamers si primesti gratuit urmatoarele :

  • » DNS nume.Profgamers.ro
  • » Categorie  + Moderator la sectiunea serverului .
  • » Statistici gratuite pentru serverul tau
  • » + multe alte (vezi aici lista completa de beneficii)


Multumim,
echipa Profgamers Romania

Suntem in cautare de server, pentru mai multe detalii va rugam sa contactati prin pm un administrator.

Tuning ce merita vazut si apreciat!




 [ 12 posts ] 

32april

Silver Member
User avatar
  723
  Wed Aug 31, 2011 4:08 pm
Romania
31
Honda CRX Del Sol by Stefan: soare, plaja si motoare turbo Masini modificate am mai vazut. Am mai vazut si Honda CRX destule. Tot destule am vazut si CRX-uri Del Sol. Mai putine, dar tot am vazut, Del Sol-uri modificate. Insa... pana acum, nu am mai vazut un CRX Del Sol care sa numere asa de multe modificari. Insa capsuna de pe tort este de fapt sub capota si are forma unei turbine... Da, ai citit bine: aici vei vedea un Del Sol turbo cum nu ai mai intalnit!


Image
Masina lui Stefan Ionescu este o Honda CRX Del Sol din 1994 cu motor 1.6 V-Tec de 125 cp originali. Desi initial a fost modificata usor pe cand avea motorul aspirat, a urmat in 2009 un proiect mai indraznet sub capota. Conversia unui motor aspirat la un motor turbo a fost dealtfel si subiectul unui proiect de diploma la Universitatea Transilvania Brasov in 2009. De la cumparare, masina a fost modificata timp de 3 ani, dar a mai fost continuu imbunatatita pana in ziua de azi.
Si o sa incepem cu chestiile mai... auditive. E vorba de partea ICE, car-audio, unde intalnim difuzoare JL Audio VR525 - difuzoare pe componente pentru usi, un subwoofer JL Audio 10W6 in incinta custom pentru a intra in spatele scaunelor. Difuzoarele sunt amplificate de 2 statii: un Magnat rock 8000 pe 4 canale pentru usi si un Kenwood 9152D pentru difuzorul de bass. Instalatia audio functioneaza cu ajutorul unor cabluri de 50 mm cu siguranta + soclu de 300A, totul fiind alimentat de 1 baterie PowerCell pe gel. Fiind o masina decapotabila in stil targa, existau problemele cu insonorizarea. Tocmai de aceea, a fost folosit insonorizant stinger expert pentru usi + DEI boom mat (insonorizant la spray pentru fetele de usi). La exterior, acest CRX Del Sol a primit cateva "goodies" de mare efect, care au schimbat complet imaginea clasica de Honda in 2 locuri. E vorba de un bodykit compus din bara fata custom (productie proprie), la care a fost adaugata o buza Mugen. Pragurile laterale sunt tot Mugen, iar bara spate este Buddy Club style.


Image
antele sunt model Alutec EVO pe 16" vopsite alb mat, farurile + proiectoare JDM Black cu xenon de 6000k si stopuri Smoked Lexus Style. Masina este neagra, fiind vopsita cu o vopsea din gama noua de la Honda, numita Nighthawk. Si pentru a contribui la imaginea "all black", Stefan a mai apelat si la o folie LLumar pe geamurile laterale si pe luneta electrica, specifica Del Sol. Numai bine, pentru a contrasta cu albul rotilor!

Pe partea de suspensie, masina a primit arcuri H&R, bucsi poliuretanice Energy Suspension, camber kit pentru fata (bascule superioare reglabile) si bara stabilizatoare superioara motor (bara de rigidizare).
La interior, CRX-ul lui Stefan are o lista ceva mai lunga de imbunatatiri. E vorba de scaune Sparco R100, covorase custom, suport ceasuri custom central pentru ceasurile indicatoare, consola centrala custom si vopsita in culoarea masinii (pentru dvd), ceasuri cu iluminare LED alb neon + inele chrome, volan MOMO Corse, schimbator JDM style, fete de usi tapitate custom cu material + plus si 3 ceasuri Raid HP de presiune turbo, presiune ulei si temperatura ulei.
Image

Fiind vorba de un motor turbo, sunt cateva elemente esentiale ce nu pot lipsi de sub capota: un regulator presiune benzina, o valva blow-off HKS, un racitor ulei (15 randuri), Oil catch can (recuperator gaze carter) & ITG filter, injectoare DSM 440cc care sa poata face fata fluxului marit de aer si bujii NGK iridium + fise ngk 10.2 mm si Forge boost controller.
Image
Pentru mai multe detalii vizitati: http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din ... 12527.html


Steam : profgamers32


32april

Silver Member
User avatar
  723
  Wed Aug 31, 2011 4:08 pm
Romania
31
Miscarea Stance si cum mai vrei sa-i spui e prezenta cel putin la nivel de incercari si pasiune si in Romania, de ceva vreme. Jante frumoase, garda la sol atent gandita si cat de jos daca se poate. Dar toate astea pastrand o tinuta si o pozitie frumoasa a masinii. Daca mai ramane si functionala, cu atat mai bine.

Image

Acum ceva vreme prezentam in premiera un teaser cu BMW-ul lui Marius. Un E46 lucrat custom, stance autohton 100%. Si in acelasi timp o lucrare de calitate si mare efect. Ei, iata ca de atunci masina lui face inconjurul planetei pe diverse site-uri si forumuri de specialitate. Este prima lucrare de acest gen din Romania, prima care sare granitele si impresioneaza la nivelul asta.
Si fiindca masina asta a crescut inca de la primele lucrari pe forumul 4Tuning.Ro, ni se pare normal sa avem placerea sa o prezentam integral aici. O lucrare de mult suflet si multe sacrificii, dar cu un rezultat final care justifica orice. Un E46 mai jos si mai clean decat prevad regulile Stance.

E de retinut de la bun inceput ca toate lucrarile au fost realizate de Marius, ajutat de colegii din Team CSR si atelierul UFO Customs. Totul, mai putin vopseaua finala. Incepand cu ce e la vedere, exteriorul prezinta numeroase modificari. Bara fata are la baza un M-tech 2, sensibil modificat si latit dupe evazarile aripilor. Si acestea din urma, dupa cum ghicesti, custom. Pragurile laterale sunt creatie proprie, cu mici surse de inspiratie. Bara spate are la baza un model M3 CSL, dar e coborata cu aproximativ 3 centimetri iar eleronul CSL completeaza excelent linia masinii. Iar lista poate sa continue cu muuulte amanunte mici si de efect care dau farmecul acestei lucrari. Motiv pentru care vei gasi toate detaliile la sfarsitul articolului.

Image

Stance. Potrivirea rotilor si garda la sol. Daca discutam despre asta, discutam despre un sistem de suspensie pneumatica realizat custom pentru aceasta masina. Tot ce tine de subiectul asta a fost "crosetat" folosind perne Uvair, compresor Viair 380c, plus indicatoarele si comenzile necesare. Toata partea de articulatii a fost modificata in asa fel incat masina sa puna burta pe pamant fara sa rupa nimic.

Image
Daca te gandesti ca se mai si deplaseaza asa... Incepe sa faca sens! Rotile sunt Borbet A-uri, cu 10j si ET3 (17mm distantier) spate si 8,5j ET -2 (15 mm distantier) pe fata. Buzele sunt polishate si steaua vopsita in culoarea masinii. Adica Silverstone 2 M3 E92 (individual).
Iar bunatatile continua si la interior, unde Marius a bifat cateva lucruri legate de functionalitate, aspect si sistem audio de la Lightning
Image
Audio, cu un DVD in bord si un subwoofer de 15" in free-air, printre altele. Aici am inteles ca se mai lucreaza. Ar mai fi multe de spus despre proiectul asta. Dar ne-ar lua cateva episoade bune. Retineti doar ca priviti proiectul unor pasionati, lucrat aproape doi ani de zile, aproape de perfectiune. Stim ca masina va mai primi imbunatatiri si suntem siguri ca anul acesta se va bucura de suficiente aparitii, fie online, fie la evenimentele de specialitate.

Image
Bmw E46 320i 2.2L Exterior: Bara fata M-Tech 2 evazata dupa aripi Capac carlig astupat fata-spate Bara spate modificata M3 CSL, coborata cu aprox. 3 cm Portbagaj tip CSL cu logo inglobat Capota de facelift cu prelungire capota peste faruri si "umflatura" tip M3 Grile cu nari negre cu rama in culoarea masinii si grila parbriz vopsita in negru Oglinzi modificate, scurtate cu aprox 3 cm Praguri custom Proiectoare ceata - 6300k Xenon Faruri 6500k + CCFL angel eyes Faruri Quad Projectors custom cu Xenon 8000k pe faza scurta si pe faza lunga Ornament far vopsit negru lucios Semnalizari fumurii Stopuri rosii Folii geam - 35% fata, 15% spate Eliminat clante si bandouri laterale Eliminat semnalizari laterale Capac rezervor refacut dupa evazari si balama modificata Eliminat sudura de sub stopuri Aripi evazate 2,5 cm fata, 5 cm spate Evacuare custom cu 4 iesiri si toba eliminata Bara intre telescoape (strut bar) custom Setari camber fata-spate Jante Borbet A 10j et3 (17mm distantier) spate si 8,5j et -2 (15mm distantier) fata cu buza polish si stea in culoarea masinii Cauciucuri "stretched"- 215/45/17 spate, cauciucuri "stretched" 205/40/17 fata Valve ascunse pentru jante Sistem suspensie pneumatica special facuta pentru acest BMW Vopsea Silverstone 2 M3 E92 individual cu plafon in vopsea Saphire Black (BMW) Logo fata/spate Vorsteiner BMW E92 M3 Interior: Placa suport boxe spate custom Interior portbagaj custom cu subwoofer free-air Interior full led alb Schimbator scurtat Consola custom pentru ceasuri de presiune sistem pneumatic Retrofit geamuri electrice spate Audio : DVD 2DIN - JVC AVX-810 Lightning Audio S4.1000.1D - amplificator Lightning Audio S15.vc2.500w - subwoofer Lightning Audio S4.65c - difuzoare coaxiale spate Lightning Audio S4.65.3 - difuzoare componente fata

Pentru mai multe detalii vizitati: http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din ... 12527.html


Steam : profgamers32


32april

Silver Member
User avatar
  723
  Wed Aug 31, 2011 4:08 pm
Romania
31
Tuning Volkswagen: Povestea celui mai puternic Golf R din Romania - aproape 600 CP

Inainte de aparitia noului Golf R, germanii de la Volkswagen au pus la dispozitia clientilor din (aproape) intreaga lume un Golf R32. Un Golf R32, inzestrat cu motor aspirat de 3.2 litri, 250 cai putere, tractiune integrala si toate cele necesare realizarii unei acceleratii de la 0 la 100 km/h in aproximativ 6.5 secunde. Toate bune si frumoase, insa acel Golf R32 avea si o mica problema: fiind dotat cu un propulsor aspirat, obtinerea unui plus de putere si / sau performanta era posibila numai cu ajutorul unor investitii serioase.
Image
Image
Revenind la noul Volkswagen Golf R, hot-hatch-ul constructorului din Wolfsburg nu doar ca a reusit sa scape de acest inconvenient, ci pare sa emane si un potential urias de tuning - iar acest lucru se datoreaza in special propulsorului 2.0 turbo ascuns sub capota, ce poate fi modificat la fel de usor precum rezolvarea unui puzzle de maximum 100 de piese. Sau, daca vrei, atat de usor incat ridicarea valorilor maxime la pragul celor 586 cai putere si 618 Newton-Metri nu se afla decat la un singur pas distanta. Sa intram insa direct in subiect.Image
Povestea acestui impresionant Volkswagen Golf R incepe in urma cu mai bine de un an, in noiembrie 2010. A fost dragoste la prima vedere, isi aminteste cu drag actualul sau proprietar. Dar pe langa aceasta dragoste la prima vedere, hot-hatch-ul constructorului din Wolfsburg avea sa fie alintat si cu o portie de tuning. Una destul de serioasa, fie-acum vorba intre noi.Pentru inceput, Stage 1 marca Revo Technik. O simpla optimizare a unitatii de control, iar motorul 2.0 turbo sarea de la 270 CP si 350 Nm la 320 CP si 420 Nm. Au urmat sistem de evacuare Milltek, pompa de benzina de inalta presiune APR si intercooler THS, cifrele disponibile la apasarea pedalei de acceleratie continuand astfel sa creasca.
Image
Din nefericire, atunci cand tuningul se contura din ce in ce mai bine, Volkswagen-ul Golf R a suferit un accident la aproximativ 140 km/h. Din fericire, nimeni nu a fost ranit grav. Modelul german nu a fost insa la fel de norocos, cel din urma avand nevoie de o luna pentru a se recupera - timp in care interiorul a fost finisat intr-o combinatie de piele si alcantara decorata cu cusaturi de culoare albastra.
Image
Asta pana intr-o buna zi, atunci cand lucrurile aveau sa o ia razna - atat la propriu, cat si la figurat. Cuvantul magic? Big Turbo. Mai pe indelete, o lista plina cu bunatati tehnice, printre care kit turbo BSH Work of Art cu turbina Precision Turbo 5830, wastegate extern Trial, injectoare de Audi RS4, galerie de admisie HEP Stage 2, sistem de injectie apa / metanol AEM, boost controller, pistoane JE, biele IE si, nu in ultimul rand, Revo Stage 4. Mai departe, sistemul de evacuare a fost din nou modificat, franele AP Racing inlocuite cu unele de Audi RS4, iar aripile fata inzestrate cu extensii agresive. Intre timp s-a incheiat si 'munca' la motor, rezultatul final fiind mai mult decat impresionant: 460 cai putere si 524 Newton-Metri.
Image
Si chiar daca am fi putut afirma cu mare usurinta ca perfectiunea a fost atinsa, modificarile au continuat. Patru scaune Recaro Sportster CS au luat cu asalt interiorul, meniul fiind completat de accesoriile pentru padele si Haldex Controller-ul semnat HPA Motorsport. Luna iulie 2011 a fost rezervata upgradarii internelor - atat cele ale motorului, cat si cele ale transmisiei DSG, cifrele obtinute fiind capabile sa te lase fara de suflare: la 586 cai putere si 618 Newton-Metri, acesta este probabil cel mai puternic Volkswagen Golf R de pe drumurile patriei noastre.
Image
Image
Intr-un final, hot-hatch-ul german s-a ales si cu o suspensie sport, plus jante Team Dynamics ProRace pe 18 inci, insa imbunatatirile nu se vor opri aici. Mai exact, viitorul va aduce cu sine noi modificari sub capota, targetul final fiind atingerea unei puteri maxime de aproximativ 650 cai putere.
Image
Viitorul suna bine si atunci cand vine vorba de interior, modelul Volkswagen Golf R urmand a fi accesorizat cu patru scaune individuale, insertii de alcantara, o consola ce se-ntinde de-a lungul intregului cockpit, plus un sistem audio de inalta fidelitate compus din difuzoare Micro-Precision Z-Studio si unitate Alpine INA-W910. Procesul de transformare a inceput deja!

Image


Steam : profgamers32


iv@n E229

Fondator Pensionat
User avatar
  802
  Tue Feb 02, 2010 4:19 am
PROFGAMERS PUBLIC SERVER
Image
misto tunning !! merita apreciat



32april

Silver Member
User avatar
  723
  Wed Aug 31, 2011 4:08 pm
Romania
31
Cu toate că DuelL AG nu este una dintre cele mai cunoscute case de design la nivel mondial, tunerul japonez a reuşit să aducă un plus de sportivitate şi agresivitate noului Mini Coupe JCW.
DuelL AG, un tuner japonez nu prea cunoscut în Europa, a reuşit să "condimenteze" look-ul noului model britanic, Mini Coupe John Cooper Works. Coupe-ul din Regatul Unit nu duce lipsă de putere, propulsorul turbo de 1,6 litri dezvoltând 211 CP, iar design-ul este unul foarte apreciat, în special de tineri. DuelL AG subliniază caracterul sportiv şi agresiv al modelului britanic cu un nou kit aerodinamic. Spoilerul faţă conţine două guri de aerisire de dimensiuni mari şi un splitter care dă un aer de motorsport coupe-ului englez.

Image
Tema sportivă este întregită de pragurile redesenate, difuzorul de aer din spoilerul spate şi de jantele negre echipate cu anvelope Kumho. Tunerul japonez nu a dat nici o informaţie privind modificările la nivel tehnic, propulsorul turbo de 1,6 litri producând în continuare 211 CP şi 280 Nm.
Image
sursa Promotor.ro


Steam : profgamers32


Name

Fondator Pensionat
User avatar
  4652
  Wed May 04, 2011 12:38 am
Campania Noi Vrem Respect
29
ce frumoos :love:

Code:
Mini Coupe JCW


"Nu-ti dorii bani, faima, putere, respect
Daca ai varsta la care nu esti in stare sa le ti piept"


Image


k3nZz0r

Gold Member
User avatar
  1393
  Wed Jan 18, 2012 11:13 am
cstrike/maps/awp_circular
27
Cam vechi...dar merge :D


deathrun.profgamers.ro

=PROFGAMERS COMMUNITY=


rbk

Privileged member
User avatar
  667
  Tue Aug 02, 2011 12:38 am
Everywhere
28
Bmwu e rupere ... :love:


I am what I am .
[c4]


DEATHWING

Fondator Pensionat
User avatar
  1987
  Thu Mar 24, 2011 9:43 pm
26
da-l drq de tunning...gagica aia face cat tot tunningu :love:


Timpul nu iarta pe nimeni...


DiaVoL

Privileged member
  202
  Sat Feb 18, 2012 11:13 pm
Pe forum.
29
http://www.4tuning.ro/images/honda-crx- ... -0-0-0.jpg Asta da tunning :) ce bine i-ar sta la schimbatorul meu :))) 32 ,nu te plictisesti sa toti cauti deastea ? eu m-asi plictisii jur ... oricum ... gg pentru rabdare.


Image
Cauta voturi si voteaza , echipa Play.ProfGamers.Ro iti multumeste !
Link: http://servere-cs.freakz.ro/cs_server-p ... 29215.html

Image


iv@n E229

Fondator Pensionat
User avatar
  802
  Tue Feb 02, 2010 4:19 am
PROFGAMERS PUBLIC SERVER
ce tunning misto
Image



aNNNdReI

Junior
  3
  Thu Oct 11, 2012 9:57 pm
super masini :X




Quick Reply 

Subject:
Message:
 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: